mandag den 10. februar 2014

Leg med farver i februar

Næsten alt er tilbage til "normalt", men kun næsten. En ting som nu kører igen er månedens Leg med Farver. I februar 2014 blev det lyseblå, som vandt afstemningen med næsten 72 % af stemmerne.

Find frem og vind!

Reglerne er enkle, det skal noget, du selv har syet. Det er skal være færdigsyet. Månedens farve skal tydeligt indgå. Du kan indsende et bidrag pr. måned.

Omkring den 25. i måneden vil der være afstemning om næste måneds farver.

Ved månedens udløb trækkes lod tilfældigt blandt de indsendte bidrag om en lækker fatquarterpakke.

Bidrag kan lægges op direkte på BaliQuilt Facebook eller sendes på mail eller med posten.

Du kan se alle indsendte bidrag ved at klikke her.

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige ting i blåt. Jeg har været inde og se dem alle i store billeder og der så jeg at Tina Hjortskov havde sat sine egne mærker på sine ting og det har jeg også lige set en anden gøre her i week-enden og nu er mit spørgsmål.....hvor får man lave disse broderede mærker.

    På forhånd tak
    Gitte M

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Tina køber dem i Danmark, jeg skal lige huske at spørge hende, hvor det er. Måske ser hun denne besked og svarer selv ;)

      Slet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.