tirsdag den 1. januar 2013

Mystery Quilt Case #135

Stofferne er valgt til årets første nye projekt, nemlig Merry Mayhems mystiske Quilt. Det hele begynder kl 16 hvor første instruktion lægges.
Måske er stoffet med noderne lidt for mønstret, men det var min første tanke. Så jeg satser.
I dag vælger jeg også de ti stoffer til den heldige vinder. Dem og vinderen afsløres på bloggen i morgen.
Jeg forsøger at lægge billeder på bloggen i løbet af dagen, men ved ikke om jeg kan følge med til det.
Hov og rigtig godt nytår.

2 kommentarer:

  1. Anne Nyvang Christiansen1. januar 2013 kl. 13.50

    Rigtig god fornøjelse - jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud. Glæder mig til at følge med.
    syhilsner Esther

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.