torsdag den 6. december 2012

Quizvinder og løsning 5. december

Løsningen på spørgsmålet: Hvor stoffer der er brugt i blokken er 3.

Der er fundet en vinder blandt jeres besvarelser, jeg siger stort tillykke til Elin, som har svaret rigtigt på spørgsmålet. Desværre mangler jeg Elins adresse, men kontakt mig, så jeg kan sende gevinsten til dig. Gevinsten er i dag en pakke Buttons to Cover, et lille kit, så du kan betrække knapper med stof efter dit eget valg. 

Husk at skrive din adresse på, når du sender svaret på dagens quizspørgsmål.
Du finder julekalenderen ved at klikke på kalenderquilten i menuen til højre

Du må meget gerne dele julekalenderen "ud" på facebook, maile til andre interesserede eller fortælle om den. Der er måske flere, som vil synes, det er sjovt at have sin egen quilterjulekalender.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.