torsdag den 23. august 2012

Mangler "kun" tre

Pinwheel-quilten blev quiltet færdig i går og er så fin, der blev også quiltet en "flower power"-quilt. Blomsterne er skåret med Accuquilt skæremaskine, det er en quilt med knald på farverne. Kanten på quilten med sytilbehør blev quiltet sent i går, forsøgte også med lidt omkring blokkene, men pillede op. Det duede ikke rigtig.

Tak for de rosende ord om min hurtighed, det kan jeg være, men jeg har heldigvis fået hjælp fra søde veninder. Nogen har syet quilttoppene, en anden syr kanter på og jeg kan nøjes med at quilte dem. Det er da fantastisk, ik!

Kattequilten og pinwheel-quilt kommer tilbage til Korsør i dag med lukkekant og alting. Glæder mig til at se dem færdige.

PS To dage til træf, jeg glæder mig vildt.
PPS Du kan nå quiltersjov frem til fredag kl. 18.00, der trækkes en vinder lørdag.

1 kommentar:

  1. Hej Laila! Det er godt at vide, at du har god hjælp, for selv om du både er kreativ, flittig og hurtig,- så er du jo bare et menneske! Jeg glæder mig til at se det hele "in natura" på træffet! Mange hilsner og på gensyn i Roskilde til dig og dine søde hjælpere fra Inger

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.