tirsdag den 21. august 2012

Blokfest "efterår" på bloggen

På facebook var et opslag om en blokfest på en amerikansk side, der var ønske om en oversættelse af den. Den har jeg taget til mig og vil gerne invitere til fest her på bloggen hver uge i 15 uger. uha, kan I klare det?

Festen foregår tirsdag, onsdag og torsdag hver uge, du behøver ikke komme hver dag, men er naturligvis velkommen ;) Festen begynder tirsdag den 4. september (det er om to uger fra i dag)

Hver af ovennævnte dage lægges mønster på en ny blok ud, de kan samles til en smuk quilt i efterårsfarver, men der er ingen krav. Du kan komme og kigge, du kan gemme mønsteret, du kan printe det ud, du kan sy eller lade være.

Vælger du at sy en af blokkene, kan du lægge det på "Patchwork for alle" eller "BaliQuilt" på facebook eller begge steder. Det er desværre lidt bøvlet at lægge billeder her på bloggen, men ikke alle er på facebook.

220812: Der er nu oprettet en fcebookgruppe, hvor du kan lægge billeder ind. Er du IKKE på fb, er du velkommen til at sende billeder til mig, så lægger jeg dem på bloggen OG facebook.

Ses vi til festen?

PS Husk at være med til at vinde et gavekort på Quiltersjov, klik her.

23 kommentarer:

  1. Glæder mig til at følge det. Synes det er et rigtig godt at du gider gøre dette. Med hensyn til billeder kan man så evt ikke bare sende dem til dig og du kan lægge dem herind...
    Mange hilsener
    Birthe

    SvarSlet
  2. Ja så kan det da ikke blive nemmere, tak Laila..... :-)

    SvarSlet
  3. Super du tog initiativet..Tak Laila. Vil rigtig gerne deltage og har alle efterårsstofferne parat :-)

    SvarSlet
  4. Det kan jeg godt tænke mig at deltage i. Tak skal du ha´!

    SvarSlet
  5. Det lyder godt nok spændende. Det tror jeg gerne jeg vil være med til. Men hvor meget stof skal jeg lige bruge?
    Hilsen marian

    SvarSlet
  6. Solveig Lauritsen21. august 2012 kl. 13.28

    Hvor er du da kreativ, aktiv og inspirende. Tak for det. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  7. Jeg er med og tak for initiativet Laila.

    SvarSlet
  8. Den er jeg med på

    SvarSlet
  9. Jeg er med. Tak for initiativet.

    SvarSlet
  10. Dejligt at du vil gøre dette for os, Laila, jeg vil gerne være med i det omfang jeg kan, men min husbond, skal indlægges den 6 sep.
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  11. Jeg vil meget gerne være med. Tak for initiativet. Hilsen Kirsten.

    SvarSlet
  12. Lyder spændende. Jeg vil nok printe mønster ud og håber også at få syet de som jeg synes kan være interessante for mig.
    Kh Anne H

    SvarSlet
  13. Jeg ved ikke om jeg kan overskue det, men det bliver spændende og følge med i :-)

    SvarSlet
  14. Det lyder så spændende, og jeg vil rigtig gerne være med.
    Godt du vil oversætte, og det er altid sjovt når flere syr det samme mønster ,"bare" i forskellige stoffer

    SvarSlet
  15. Det lyder rigtig godt. Tak fordi du er så kreativ.
    Hilsen Annette W.

    SvarSlet
  16. Hej Laila, du er en super quinde, du gør meget for os tøser. Det bliver spændende. Vil følge med, og sy, når tiden tillader det, så må vi se, hvor langt jeg kommer. Hilsen Jane.

    SvarSlet
  17. Tusinde tak for initiativet, tror også gerne jeg vil med.
    Er der nogen ide om hvor meget stof der skal bruges, bare så man kan samle matchende farver på lageret...
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  18. Hej Laila! Det lyder vel nok sjovt! Jeg tror også, at jeg hopper med på vognen, så håber jeg bare, at jeg at jeg kan følge nogenlunde med,- jeg skal gøre mit bedste!
    Tusind tak for invitationen, mange hilsner Inger

    SvarSlet
  19. Tak for invitationen. Den deltager jeg gerne til. Et godt og sjovt initiativ.

    Hilsen Mona

    SvarSlet
  20. Det lyder hyggeligt, vil prøve at følge med

    SvarSlet

  21. tak for inviationen jeg vil prøve at være med, ellers printer jeg det ud.

    hilsen Solvejg

    SvarSlet
  22. Det lyder spændende ser frem til de mange blokke

    Hilsen Aase R.

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.