tirsdag den 17. juli 2012

Faaantastisk quiltning!

Jeg bliver nødt til at dele dette flotte slideshow, det er helt fantastisk quiltning. Det er svært at undgå "kæbenedfald". Hold da op, det er meget inspiration at hente. Ferret har brugt et stykke håndfarvet stof fra Heide Stollenweber og quiltet hele stykket som en wholecloth-quilt. Altså et stykke stof, som ved quiltning bliver til en quilt af kun det stykke. Heide Stolleweber var i Alsace, da jeg var, hun er der sikkert hvert år ;) jeg købte også et stykke, så nu ved jeg, hvad det skal bruges til..... Nyd det, det gjorde jeg.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Photo slideshow made with Smilebox

8 kommentarer:

  1. Hvem der beherskede sin quiltning sådan.
    HOLD DA OP !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er et stykke endnu. Øvelse, du ved!

      Slet
  2. Jeg er mundlam, hvor ville jeg dog gerne kunne bare en mikro brøkdel af dette smukke quiltning....
    Tak for delingen Laila.
    Hilsen Mettte

    SvarSlet
  3. Det kan min lille Pfaff Tipmatic 6122 vist ikke klare :-(
    Hold da op, hvor er det imponerende!

    SvarSlet
  4. Det var dog fantastisk !

    Hilsen Lone

    www.lones-quilt-paradis.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Bevar mig vel! Fru Stolleweber er en quiltekunstner ud over det sædvanlige, utroligt at det kan lade sig gøre! Smukt! Mange hilsner Inger

    SvarSlet
  6. Hold da helt op, det er jo imponerende. Helt vildt flot. Hilsen Jane

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.