tirsdag den 24. januar 2012

En blok hver dag - blok 24



Dagens blok hedder "Snake Trail" og måler 12". Da jeg kiggede på den i går, tænkte jeg, "nå, det er en variation af Drunkards Path. Men da jeg skulle tegne den i EQ, gik det op for mig, at det er jo en 12" blok med 4 * 4 små Drunkards Patch blokke i en.

Der er lidt "børn" over den, syntes jeg. Det ligner nærmest ballondyr.











Den kunne være SÅ sjov at sy i en quilt med friske pang - knald farver til et barn eller barnlig sjæl.

Se bare, hvordan fire blokke spiller til sjov og ballade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.