fredag den 20. januar 2012

En blok hver dag - blok 20

Dagens blok hedder "Patience of Cornes" og måler 9".

Blokken så MEGET kedelig ud, men men hvordan er det nu? Jo, de bliver spændende, når der kommer flotte stoffer på ELLER de sættes sammen med andre blokke.

Så jeg sprang ombord i EQ for at lave en "makeover" på denne blok. Og sandelig om den ikke blev ganske flot, syntes jeg ;)

Måske kender du udtrykket: "What if!" - Hvad nu hvis.. Jeg tænkte, hvad nu hvis jeg ændrede på stofferne. I stedet for to brugte jeg tre og det kunne gøres sig i en løber.

Den kom sørme til at høre med i bunken af MS-quilts. (Må Sy). Sådan kan det gå, og det gør det ofte. Weekenden byder på bogføring, men også syning og det kunne da være sjovt at få denne fætter her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.