onsdag den 18. januar 2012

En blok hver dag - blok 18



Dagens blok hedder "Louisiana" og måler 12". Måske er der nogen af jer, som kigger med, der har et bud på hvorfor, den hedder sådan. Jeg ved det ikke.

Jeg elsker pinwheel-blokke, de giver liv og glade dage til en quilt. Samtidig er de rimelig nemme at sy, så det må være en win-win-situation.

Sat op med lækre batikker, så kan det næsten ikke blive bedre.

Også i dag har jeg arbejdet på BaliBOM, som lige nu er i tre variationer blå/lilla, lilla/blå og orange/brun. Det kan snart afsløres, hvordan den ser ud. Men jeg kan fortælle, at du kan følge med her. Læs mere.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.