torsdag den 12. januar 2012

En blok hver dag - blok 12

Blokken hedder "Gamecocks" og måler 15 ". Jeg har ikke set den før og endnu en gang, vidste jeg ikke rigtig, om den nu var noget for mig eller ej. Jeg har snart lært det! ALT afhænger af de farver, der vælges.

Nå, det blev en hurtig udgave, tænkte jeg og smed samme blok i alle felter. Og WAUV, det ser godt ud, syntes jeg. Altså det mønster de giver, når de sættes sammen. Måske kunne det være flot at ændre nogen af blokkene, så der anvendes en anden end den pink/hvide, men jeg vil bebeholde den lilla. Men det er forskelligt, så fortæl mig endelig, hvad du syntes ;))

Måske har du forslag til hvilke farver eller stoffer, der skal i. Skriv en kommentar, så prøver jeg det.

1 kommentar:

  1. -dén her synes jer er rigtig flot og jeg har absolut ingen invendinger hvad farverne angaar. De er efter min mening fantastiske ☺
    God weekend!

    SvarSlet

Det er altid fantastisk dejligt at læse kommentarer. Skriv endelig en til mig. Du er meget velkommen til at skrive din blog- eller hjemmesideadresse på.

Du behøver ikke være medlem på Blogger, men kan kommentere som gæst. Skriv dit navn i kommentaren i stedet. Der er et faneblad med vejledning til det øverst på bloggen.